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Quake Champions – Juni-Update: Bots, Gore-System und mehr

Juni-Update: Bots, Gore-System und mehr

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Für Quake Champions ist das große Juni-Update (Download via Steam: 12,9 GB) veröffentlicht worden. Es umfasst die erste Stufe der Bots (computergesteuerte Gegner), das neue Gore-System (Blut-und-Körperteile-System), eine Beta-Version des 3D-Soundsystems (HRTF), die Tri-Bolt-Funktionalität, viele Balance-Anpassungen und Performance-Optimierungen.

Added AI Opponents – “Bots Phase 1 ”

  • Used in Training
  • Fill in slots in Match Making during long queue times
  • Fill in for players that leave matches, until a human can Join-In-Progress
  • Bot Phase 1 focuses on movement, weapons, and standard game modes. Stay tuned for further information on Phase 2!


Added Gore System
– “Gibs”

  • Unique death animation sequences now occur based on the weapons used during frags


Added Free Champion Rotation

  • Grants Free-to-Play players free access to one Champion on a weekly rotation


New Tri-Bolt Functionality

  • Explosive bolts are now armed upon firing the weapon, not when the bolts make contact with their target, resulting in bolts now being able to explode mid-air creating an array of explosions around your enemy


New Vanity Weapon: Reconciler

  • A strange, alien weapon of unknown origins. Its elegant design is a stark contrast to the destruction it brings


Updated Tutorial

  • Bot Match Training
  • Starting Challenges


Continuous Play Flow Updated

  • After you have completed your Starting Challenges, we now auto-queue you after completing a match and create a lobby that you can choose to return to during the matchmaking process.


Added Quick Play Multi-Mode Playlists

  • Solo & Team Playlists, vote for the mode within the Match Lobby.
  • Voting now has 3 options: 2 selected game mode & match combinations, and one random option
  • This change was made to further reduce matchmaking times and to improve skill matching conditions


User Experience

  • Added Killer Cam – outline killer on Death Screen
  • Added HP/AP of killer on Death Screen (for Unranked modes)
  • Added Teammate Health & Armor Bars
  • Added Active Ability HUD text for first and second stage abilities
  • Added Disable Private Chat option in Game Settings
  • Visual highlight for all pickups


Added 3D Positional Sound “[BETA] Stereo Headphones with HRTF” option in Audio Settings

  • Must toggle while in the main menu, cannot while in match

Progression

  • XP Curves have been updated to make leveling significantly easier
  • XP boosters. These are known in-game as Haste Potions and give +50% XP bonus.
  • Champions can now be purchased for Favor.
  • All loot boxes have been updated (Backpacks, Chests, Reliquaries) and now use a new loot box drop system that gives developers more flexibility and has additional features such as reduced drop rates of Duplicates.
  • Chests can now be purchased with Shards
  • Armor and Weapon Skins can no longer be crafted with Shards
  • Added XP/Favor boost for playing with PARTY


Store

  • New Tri-bolt skin: Reconciler
  • Additional Profile Icons
  • Additional Nameplates
  • Updated Peacemaker Rocket Launcher, red display screen has been added to the side of the gun
  • Added support for Store & Welcome Screens Dynamic Image Loading
  • The Spring Celebration has ended therefore all Spring Celebration content will no longer appear in backpacks, chests or reliquaries
  • The Spring Celebration Vanity Bundle has been removed

Weitere Details findet ihr hier.

Eine kurze Geschichte der Videospiele

Die Geschichte der Videospiele beginnt bereits in den späten 1940er Jahren mit wissenschaftlichen Tüfteleien. Die erste bekannte von ihnen war “OXO”, ein Tic-Tac-Toe-Spiel, in dem man gegen den Computer antrat.

  1. Ich hätte gerne folgende Features:
    - Das Menü muss nicht laden
    - Dedizierte Server
    - LAN
    - Mods
    - Maprotation für die Konsoleros, die Matchmaking normal finden
    - keine Ladezeiten für das Menü nach dem 10-Minuten-Timelimit,
    weil danach keine neue Map mehr lädt und man zurück ins Menü muss (ja, echt! Man muss nach EINER Runde ein neues Match suchen (sic!)). Achja, danach muss man warten, bis alle "bereit" sind. Dann muss man warten, bis man sich alle Figuren auf so einer Bühne angeschaut hat. Dann lädt irgendwann die Map. Schneller als das Menü, immerhin. Warum muss ein Menü nochmal laden?!
    Dann stehen alle Leute nochmal auf einer Bühne. Nyx sieht aber echt geil aus. Blaue Haare, Psychomädchen, egal, trotzdem ultraniedlich. Die macht bestimmt Stress, aber gott, ist die niedlich <3
    - Achja, wie haben Epileptiker früher überlebt? Ist mir eigentlich egal, aber diese Warnung nervt.
    - visuelle Effekte reduzieren
    Das Spiel schafft es nicht mal ran an Quake Live, aber hauptsache Blut und Gedärme (konnte Quake 3 auch viel cooler).
    Edit: Ergänzungen, es ist noch viel mehr scheisse! Auch Typo weil angetrunken.

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